2010-01-18 ? 11:58:32

snabba cash

nu har det hänt skapligt mycket den här helgen (:
älsklingen kom tillbaka till lägenheten i fredags
och sen på lördagen låg vi och drog till 11
inte alls vanligt för en Martin Permångs :D
sen åkte vi till Hudik och fördrev tiden
och de gjordes det på bästa sätt
älsklingen bjöd på fika
sedan bjöd han på bio
och han bjöd på mums mums till bion :D !
btw, vi såg snabba cash !
riktig supermys lördag kan jag ju säga
och inte nog med det så sket vi i bussen
for till hemmakväll och han köpte 5 nya filmer :D

kvällen slutar inte där !

när vi kommer till Delsbo, så tänkte jag att vi skulle gå hem
men icke, han bjuder även på middag !
så vi käka ute och förtärde lite alkohol ;)
sen kom vi hem och kikade på film :D
supermyslördag eller vad säger ni!

Sen i söndags så låg vi bara och drog hela dagen.
men sen vid 6 , då tog de spurt !
vi prata med en person på telefon
som hade en sony a200 + tillbehör till salu.
så vi for iväg på kvällen, MOT HEDEMORA !
det är ganska asjäkla jätte långt
men vi åkte iaf, köpte kameran
och nu är jag en kamera rikare :D !!

men dock kom vi inte hem förrän typ halv två -.-
stackars älsklingen, men vi plugga iaf i bilen på hans prov (:
men idag så är jag skapligt lat
var alldeles för trött imorse för att kliva upp.

ring ring, sjukanmälan.

Det var min helg de :D !
puss på världens bästa älskling<333
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: