2010-06-10 ? 16:23:33

are we really going beyond the limits or even further ?

veckan har inte precis varit lärorik
och inte alls så givande
men den har varit trevlig
var ut på bockarna igår en sväng
ganska spontan grej, och delvis kul !
idag hade jag två prov sen
aa, inge mer !
tog en promenad ner mot stan
men Lisa & Alex, sen gick Lisa till bb
hennes syster har nämligen fått en bebis (:
jag och alex drog vidare
men sen vart de lång promenad upp till skolan igen

sen blev det ner till stan igen sen hem
funderar starkt på att gå ut och lägga mig i solen
men känns som att en powernap på 3 timmar
skulle sitta bättre
vi har ju trotts allt sommarlov, äntligen !


har du lagt märke till ditt blänande leende ?
det har iaf jag !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: