2010-06-07 ? 18:01:43

det du hatar mest, kan vara det du saknar mest när det är borta

oj oj oj oj oj, nu har det hänt så mycket
så jag har inte haft tid att sitta här !
jag åkte ju till nyköping för några veckor sen
och det var verkligen behövligt
för hejsan hoppsan kerstin vad kul jag hade !
sen vart det en kort vecka i skolan
helt värdelös om du frågar mig
men sen i fredags åkte jag hem till familjen
och martin följde med han också .
firade veronikas student och haltkalas på lördag
iaf för mammas del ;) hahaha :D
sen var den helgen förbi,
men det var underbart väder och familjen var underbar
hjärta på dom !

idag var jag på introduktion på edshammar
riktigt trevligt och roligt !
fick sitta i lyften som jag använde på pensionärerna förra året :P
ha  ha   ha!

nu har jag ingenting för mig , blir nog att sova tidigt ikväll
svenskaäckelredovisning imorn, hua !

hejsvejs !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: