2010-06-23 ? 01:52:07

livet är som modellera, även fast du formar det precis som du vill blir inte resultatet alltid som man tänkt sig.

Måndag :
låg och sola en hel del medans jag väntade på att börja jobba.
första introduktionsdagen började klockan 3, dryg väntetid !
men sen jobbade jag till 9 och det var helt ok.

Tisdag / onsdag morgon :
Klev upp och upptäckte med förvåning att jag inte mådde prima.
fick stanna hemma och krya på mig.
tänk att man ska bli sjuk när det är som viktigast att vara på jobbet!
började må bättre men till vilken lycka då?
upptäckte senare att jag mådde illa som en tok idiot.

klockan är nu 01.50 och det är onsdag morgon.
vaknade för en stund sen, och fick besöka toasitsen igen :(
så de blir inge jobb idag heller!

ska försöka somna om nu till cheers
om de går och ingen stör ;)

godnatt
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: