2010-06-15 ? 02:23:11

vi vet vart vi står i bussen, frågan är : orkar vi stå hela vägen ?

nu har det hänt ganska mycket sen jag sist skrev.
det sista i skolan är äntligen klart och nu har jag ett skönt sommarlov framför mig.
i fredags var det avslutning och vi hade mingel för alla studenter på broman
mycket visselpipor och ramsor, och man blev ju en aning avundsjuk
för jag kunde också ha stått där, men jag valde nog en bättre väg (:
Martin tog studenten och det grattar vi han för !
vart sedan utgång i ljusdal och hej och hå vad jäkla kul det var

i lördags sen var det mest förberedelser inför studentfikat hemma hos han
vi var kanske runt 30 pers och senare mot kvällen vart de fest i logen !
måste verkligen tacka de goda sällskapet, för jäklar så kul jag hade .
det var lika ljust när vi gick och la oss som när vi började ;)

dan efter vart de inte mycket mer sova för vi skulle till Färila
och fotografera oss med konfirmanderna
som vi för tillfälllet är på läger med, ganska lyckat hittils tycker jag (:

så den kommande veckan har vi lägret framför oss
sen börjar jag jobba på Edshammar nästa vecka (:


klockan är just nu 02.23 och nu ska jag gå ut och kika till konfirmanderna
alldeles själv, då martin redan har somnat -.-
hmm..bra nattvakter vi är ;D


hejsvejs efter detta enormt långa inlägg !



saknar ditt leende'
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: