2010-03-15 ? 22:30:07

hellre en fattig talang än en rik talanglös

Godmorgon alla medborgare !
eller snarare godnatt
men de låter mer uppiggande med godmorgon
låter som nya tag
nya mål

på tal om mål har jag ett
och jag vet att ni kommer tycka att de är en typisk sak
som alla andra ska göra innan sommaren
men jag ska fan slå på stort nu !
Känner att min kropp börjar komma i oform
det spelar ingen roll vad jag äter o.s.v.
kroppsskillnaden är densamma
men känner att, den kan se bättre ut :D
Så nu ska Frida pallra sig till Hudikgymet några gånger i veckan
prova på gymet där, lite afrodans och kanske lite powerbox ?
låter riktigt roligt iaf, så nu fan ska vi ta tag i det här !

För övrigt så kom jag hem från stockholm idag
efter ett händelserikt lov (:
jobbade i hönseriet första delen av lovet
sen for jag hem till familjen.
Jag och älsklingen bilade ner, riktigt roligt :D
så nu blivade han kvar där nere för 6 veckor praktik
how will I survive ! ;O
saknar honom redan <3

men men, vi ses ju redan på fredag så :D

men nu är det faktiskt dags för sängen så nu ger jag mig
Men som sagt, mina mål är ganska självklara :
- Hudikgymets årskort !
- försöka måla om lägenheten
- kanske fotboll igen ?
- sluta upp med dumheter ! ( ajabaja )

men vi hörs :D !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: