2010-03-29 ? 20:48:13

hey mr DJ !

Klockan ringde och jag fick bara en svag känsla.
av att jag inte borde åka till skolan idag !
och tamefan att ja för en gångs skull litade på magkänslan i rättan tid.
Hade bara en lektion tydligen så det var helt klart värt att stanna hemma.
Så hur spenderade jag min dag ?
diska, tvätta, hängde / vek tvätt, damsög, skura golv, plocka iordning på hyllan
och lite annat smått och gott (:
sedan kom Simone hit i all nöd
hon vela bleka håret så vi gjorde två tappra försök
men förgäves !
nu ser det mera oranget ut än någonsin
men inte så hemskt att man tappar sig eget.
haha skämt å sido.
Vi käka även på 11:an för att vi e fet
nej, förresten , vi var bara hungrig :D

men nu ska jag påbörja mitt 4 veckors träningsprogram
och det startar jag med Måndag - STYRKA !
så hör ni inte av mig, ser ni mig säkert :D

ciao !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: