2010-03-23 ? 16:02:30

ingen motivation är lika med ingen kämparglöd !

nu lurade jag er allt !
fick er att tro att de hade hänt något
genom bdb och face, mohaha !
idag stog ja i cafeterian en stund på morgonen
sen vart de pisslektion med M
kan ju meddela att det var otroligt innehållsrik lektion
nej självklart inte, det gav inte mig ett piss.
men vad gör man, de är bara sitta där och låtsas !
sen vart det utvärdering med therese och fredrik
till och med det var mer lärorikt än lektionen innan
aja.
kom och tänka på en sak idag
det är väldigt svårt att fortsätta kämpa
när man inte känner någon motivation.
Vi får dagligen höra att det inte finns några jobb
det kommer bli svårare för ungdomar att få jobb
och att lönerna sänks och jobbskövling pågår.
hur ska man då vilja fortsätta med sina studier
hur ska man då blir motiverad att plugga på kvällen
och varför ska man ?

och på tal om motivation så försvann min
jag hade ju några mål jag skulle uppnå
men kan ju meddela att jag inte påbörjat min resa än !
men det blir ändring snart
när mitt motivationshandikapp försvinner !

vi ses !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: