2010-03-24 ? 21:07:36

just calm down, take a breath and start over

Hellu medborgers
nu är humöret på sniskan och håret upp&ner
gårdagen var kort och smärtfull
hade ju som tidgare sagt M:s lektion.
det hände inte speciellt mycket på kvällen heller
vart ute och sprang några km, kändes behövligt !
ska nu sluta upp med alla gosaker
och börja springa, mins 3 ggr i veckan !
för nu jäklar ska vi får tillbaka kondisen
( men mesta dels kroppen ;D )

men ( alla bra meningar avslutas med ett men )
jag var inge duktig idag istället
tanken var ju att jag skulle åka in till hudik
köpa grejer till köket och sen ica och köpa bra mat !
och det gjorde jag !
men skulle även ut och springa efter, 18.00!
men det vart inte så, har sån jävulsk träningsvärk
men det är inte någon bortförklaring
det är då man ska fortsätta träna
men min bortförklaring är iaf att jag har 1 prov imorn att plugga till
eller nu fick jag reda på att jag har 2 prov
det andra visst jag inte ens om tills 12 minuter sen !
KUL ATT NÅN JÄVLA FAN KUNDE SÄGA NÅGOT, FITT*R!

men nu ska pluggas gott folk,
Frida ska för en gångs skull
öppna en skolbok
sen hon börja på handel !

aplåder aplåder,
tackar
godnatt !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: