2010-03-28 ? 22:43:53

let's do some buisness

Nu äre dags igen, funderar starkt på att faktiskt bli en aktiv bloggerska
inte en sån där fjortis/fjant/tönt som sitter 24/7 och skriver om sitt nagellack
utan endast för att få skriva de jag har lust med, men aktivt !
vad tror ni ?

som ni kanske lagt märke till så är designen förnyad
och jag vart riktigt nöjd !
har ju dock inte gjort det själv, men trivs med det här !

dagen har bara spenderats i soffan i stort sett.
har ju klivit upp några gånger för å hämta käk
men mer än så har det inte blivit.
Sen nu kikar jag på Johan Falk, men jag fastnar inte riktigt för dom filmerna
Beck, Wallander o.s.v. har jag på hjärnan
men just Johan Falk känns som att man har sett förr !

men nu är det nattinatti för att få min sömn
inför en inte så troligt rolig måndag.
men utan förväntningar får man inget resultat
så vi får hoppas på en bra måndag !

vi ses, ciao !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: