2010-03-28 ? 13:33:01

scary as hell

i torsdags kom min käresta hem från stockholm
dock åkte han ju tillbaka igen men ändå
alltid trevligt att ses och kramas !
I fredags hände det inte speciellt mycket
var till Gävle på mässa
inte mycket att se, om jag får säga det själv
fast Åke var där med sofie och malin
det var de ända vettiga som fanns där :D
köpte även deras skiva, skitbra!

Lördagen spenderades mest i sängen
runt 18.00 kom älsklinge hit <3
vi har trots allt hängt ihop i 2år o 5 månader nu (:
han tog även med sig de nya fina soffbordet, luv it !
Vi åkte till hudik, käka pizza
och körde lite förkalas hos Lisa !
sen drog vi vidare och hamnade hemma hos jocke
som trot eller ej, faktiskt har tvättat !
hittade även en febrig fredrika som låg och sov
men jag lyckades väcka henne
med min charmiga andedräkt ;) !

sen for vi vidare ner till stan
( jag och martin alltså ;) )
vi travade runt utanför august
och försökte få slut på drickat :P
men eftersom vi drack mer
krävs också att man tömmer tanken :P
så vi sprang runt och försökte hitta en "pissböterfri"-zon :P
men sen vart de august iaf , sen var de dimmigt ;)

Idag åkte min älskling tillbaka till praktiken i Stockholm
han hade gärna fått stanna en vecka till !
men efter att han åk iaf så gick jag och köpte bakismat !
FRITERAD KYCKLING :D mums!

men nu vart de mycket här, så nu drar jag innan jag får för mig
att jag ska skriva nå mer. ciao !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: