2010-05-26 ? 19:48:47

alldeles snart dags, ändå är tiden knapp

strax eller snart, nu eller på en gång
ska jag ta itu med tvätten som hänger nere på tork
måste vara bland de tråkigaste som finns att göra
särskilt när man får dubbla satser tvätt
och man är ensam att tvätta det, jäkla latmask.
men vad gör man , right ?
JO, det ska jag berätta för er
man sorterar ut endast sin egna tvätt
tvättar den, torkar den sen lägger men den andres tvätt
tillbaka i tvättmaskinen, vill man ha kallingar får man fan tvätta
mohahahahahha !

men nu börjar det närma sig slutet av tvåan.
har en ynka lite pytteliten grej som är ivägen
nämligen den förbaskade P&Fuppgiften.
usch, den bara ligger där, stirrar och väntar
men jag orkar bara inte, men måste väl
annars vet jag någon som spårar ur
ja de vet vi mycket väl men jag menar!

men nu tänker jag ta de lugnt
och bara glutta på tv
skulle spinna men, fast, ne
BLEV JU INTE SÅ !

bra dag
som sluta
piss ! ( halvt iaf ;D )
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: