2010-05-16 ? 16:03:17

bästa helgen på länge !

har varit lite dålig uppdatering här men har ju faktiskt ett liv att sköta !
i fredags for jag och världens bästa amanda till hudik
blev lite shopping här och var, sen åkte vi hem till mig (:
sen kom martin å hämta oss och vi for mot nordsjö !
folket började sedan rulla in och det blev super kalas
så jäkla roligt hade jag, och det är jag nog inte ensam om :D
måste verkligen göras om, utan min huvudvärk nästa gång !
lördagen bestod inte av så mycket, låg mest och dega hela dagen

men tillslut var det dags att bege sig mot hudik
jag skulle ju som sagt köra en tredagars !
vi var hemma hos födelsedagsbarnet till en början
men sedan åkte vi mot texas, 1 timmes väntetid på maten
och då hade vi reserverat bord och förbeställt mat.
men det var värt det i slutändan !
sen cruisa vi runt lite och hade ubertrevligt.

vart sedan efterfest på bussen hem mot delsbo
jäkla trevligt de å, när vi kom hem så var solen påväg upp igen

tackar verkligen alla som förgyllde min långhelg
det var jävligt kul !

nu ska jag vila upp mig så jag orkar med skolan imorn
usch, helgen kan fortsätta tycker jag !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: