2010-05-20 ? 00:04:56

Detta fält måste fyllas i

lite sent men , mitt år 2009

Vad hade du för hårfärg - allt från brunlila till mörkbrunt
Hur lång var du – 1.68
Vem var du kär i - martin såklart
Hade du nån pojk-/flickvän – guess ?
Vad brukade du göra på fritiden – gick i skolan, umgicks med folk m.m.
Vilka umgicks du med – simone, sara, issa, martin och många fler !
Var allt bättre då – absolut inte
Skulle du vilja gå tillbaks dit – inte för fem öre
Har du förändrats – det har jag säkert gjort

Nu:
Vad har du för hårfärg – brunt
Hur lång är du? – varken växt eller krympt
Vem är du kär i – martin
Har du nån pojk-,/flickvän - gissa igen ?
Vad brukar du göra på fritiden – njuter av tillvaron & spenderar den med vänner
Vilka umgås du med – vänninor & skithögar

Har du:
Kysst någon – yes ma'm
Sovit brevid någon med samma kön – nä de tror ja inte ?
Sovit brevid nån med motsatt kön – yes
Slagit ner nån – icke, men hade velat
Ljugit för en bra vän – inte vad jag vet ?
Svikit någon – upp till publiken !

Vem:
Skrev du senast till på msn – min syster
Kramade du senast – martin
Sov du hos senast – hos familjen
Vill du vara just nu - mig själv, känner ingen som är värd att vara
Ringde dig senast – Mamma

Vad:
Drack du senast – MER-päron
Köpte du senast – busskort
Gjorde du igår – umgicks med bra folk vid Möljen
Ska du göra imorn – vara ledig men också ta vara på dagen
Vill du göra just nu – äta nudlar..
Åt du senast – hemlagade pommes, nugget och bea ! MUMS
Är närmast dig som är rosa – my cellphone

Kärlek :
Du har sårat nån så den började gråta – det har jag säkert
Nån har sårat dig så du börjat gråta – det sved till iaf

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – lovar inget
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – all day, everyday
Jag har smugit ut utan lov - har aldrig behövt
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – har mer respekt för mina föräldrar än så
Jag har en hemlighet som ingen vet om – BIG SECRET !
Jag har fuskat i ett spel – kan man vinna på nå annat sätt ? ;)
Jag har struntat i ett prov – nästan löjligt många gånger

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv – borde jag göra de ?
Jag har druckit alkohol – nej
Jag har tagit medecier mot drepression – absolut inte
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – nope
Jag har vaknat gråtande – har säkert hänt
Jag har somnat gråtande – se ovanstående

DÖDEN:
Jag hatar begravningar - vem gör inte ?
Jag har sett någon dö - jo
Någon du har känt som nyligen som dött - Vila i Frid, Matte !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: