2010-05-19 ? 17:59:05

för de som planerat att gå IV

goddagens medborgare !
den här veckan har varit väldigt lugn
i tisdags slutade vi 11 och idag börja jag 1 och sluta halv 3 (:
och hör här då, är ledig imorn !
så jäkla soft vecka, plus att på fredag börjar jag 1 och slutar halv 4
ganska lugn dag det också , vet att ni är avundsjuka
men har fortfarande mycket kvar att göra tyvärr
men tänker inte spendera min lediga dag till de
men ska väl kanske inte säga något, blir väl plugg iaf
beror på vädret !

nu drar jag mig mot soffan, och chillar som my gillar !
ciao !
Kommentarer
My

Chilla = Gilla! And you know it baby!

2010-05-19 @ 18:01:48
frida

vi gillar att chilla :D

2010-05-19 @ 23:49:23
URL: http://bloggistheshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: