2010-05-06 ? 17:20:20

håll dig till den röda tråden

godmorgon skulle jag vilja starta detta inlägg med
för det känns inte riktigt som att jag vaknat än.
varit så otroligt seg hela dagen och inte blev de bättre.
lyssnat på 3ornas redovisningar från 10 till typ halv 3
ärligt talat, så sa i stort sett allihopa precis samma sak
och inte så mycket vettigt om själva projektet.
kommer ihåg 3 stycken som redovisa av typ 20.

sen mitt i alltihopa så startade brandalarmet..
nån dum fan till människa som fick för sig att elda på toan
verkligen ett jätte roligt skämt.

sen vart de engelska, men jag smög iväg tack vare huvudvärk
lägg även märke till "tack vare", var så otroligt trött
så den satt rätt fint så man kunna åka hem.

men nu somnar jag snart
hejsvejs acnefejs !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: