2010-05-14 ? 00:39:39

seriös hamburgare botar seriös hunger

degat hela dagen och det satt inte helt fel
hörde även att gårdagens sällskap var lite seg idag ;P
närmare kvällen for jag till hudik för att spendera lite tid med Lisa
och vi hamnade först på donken och sedan hos Alex (:
vart lite shack, kortspel och seriösa hamburgare
och om jag får uttrycka mig själv så tycker jag det var behövligt (:
tackar för sällskapet denna kväll !

nu beger jag mig mot sängen
för imorn blir de hudik igen
och sällskapet heter Amanda :D!
blir lite kläder & lite skitsnack
sen mot nordsjö och kalas där ikväll (:


godnatt !
Kommentarer
axelander

Angenämt!

2010-05-14 @ 00:50:23
frida

välkommen in i värmen, alex ! (:

2010-05-14 @ 00:52:39
URL: http://bloggistheshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: