2010-05-27 ? 01:05:04

superpluggarn får klart allt, dirr !

känner mig så otroligt taggad för sommarlov
och är väldigt glad nu så slänger in ett inlägg såhär på kvällskanten.
eller kväll är det ju egentligen inte, då klockan är 1 på natten.
har suttit här sen klockan 8 och tagit itu med plugget.
Fixade lite projekt och företagande, kan bli klar imorn :D?
sen gjorde jag klart engelskan och medicinen
absolut sista uppgiften i medicin så nu är det inget med !
känner mig otroligt bra !

såhär duktig har jag varit denna vecka :
- engelska uppsatsen
- svenska arbetet ( endast redovisningen kvar )
- medicin uppgiften
- snart klar med P&F
- turismprovet

nu har jag bara 3 redovisningar av realismen kvar ( inge svårt haha )
lite av P&F kvar och ett trafikprov kvar ( ska väl inte va så svårt )
sen är jag fan taggad för ledighet !

ses hörrni !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: