2010-05-04 ? 21:05:13

the stories about oliwer twist

"hur ska jag göra ? är det du ?
eller är det jag ?  hur kommer detta sluta..
känner ångest, tveksamhet, vad vill jag ?"


sånt där tjafs har jag tröttnat på så mycket !
det är väl bara sticka om du tror att de känns bättre.
om det hela får dig att må så dåligt
så är det bara använda benen och börja gå
det finns inget som kan hindra dig
och ingen som kan stoppa dig.
men låt mig bara meddela såhär
kom inte å säg att de var ett seriöst förhållande
men riktigt äkta kärlek

riktigt kärlek är något som står igenom allt
som tar sig igenom de svåra perioderna
alla förhållande har svackor, alla har det !
men det är bara de överlever
som man kan påstå har äkta kärlek !

var tvungen att ha detta utbrott för jag blir så irriterad ibland.
men helgen spenderades hos familjen, äntligen !
vedhuggning, badatunna och singstar stod på listan
wuuuuuunderful !
och veckans första skoldag började med att ja försov mig
vart lite gott & blandat under dagen
bl.a. fråga jag lite snällt om jag fick vara med Sofia & Stina i deras grupp
och om jag får framföra mina åsikter, tror jag att de kommer gå galant !

men nu ska jag kika på film och prata med älsklingen när han sover

ciao
( efter ett väldigt långt inlägg )
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: