2010-05-05 ? 20:01:09

vad är det som kryper men har varken ben eller armar

svaret är såklart tristessen !
det kryper i hela kroppen och man har hundratals idéer
men man verkställer varken den ena eller den andra.
så därför sitter jag här framför datan, askul !
Min dag började runt 10.30 och for till skolan.
Hade idrott vilket var otroligt kul och man jämför.
skippade även trafiken idag, inte riktigt min grej det där
och när vi stod i caféterian så gick brandalarmet
även en till anledning till varför ja skippa trafiken.
orkar inte vänta utomhus för att lektionen ska börja.

Dagens mat blev hamburgare & pommes med sallad !
det blev riktigt gott om jag får berömma mig själv som kock

men nu måste jag börja plugga turism kapitel 1-4
förmodligen mitt sista prov den här terminen !

om inte läraren från helvettet ställer till med något.
ciao bella !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: