2010-10-01 ? 17:44:37

inte nå lekskola här inte !

nu blir jag alldeles pissed of här alltså !
jag förstår inte vad du tänker med
du förstör den ända chansendu har till din framtid
du förstör vänskaper i din umgängeskrets.
du sätter endast krokben för dig själv !
och att du snackar så jäkla mycket skit om alla
de gör inte saken precis bättre.

men nu bryr jag mig inte !
jag har försökt få dig på rätt spår
men du svänger bara in på fel väg.
sluta hitta bortförklaringar
sluta skyll på andra
för i slutändan är de endast ditt egna fel
att allting gick åt helvette från början !

Hej förresten
hade körlektion imorse till 9
satt sedan till 2 och vänta på lektion !
hade lite orientering som ja missade i tisdags
och fick skapligt bra tid (för en promenad)
men nu väntar duschen
bocks ikväll

you know where to find me!
ciao !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: