2010-10-11 ? 10:40:00

is this what we are going to be ?

vidgade mina vyer i fredags
trots mina fördomar
så hamnade jag till slut
på en g-fest .
Första gången faktiskt
och jag vart väl inte helt besviken.
och sällskapet, ja dom va grym , as usual !

lördagen spenderades sedan i sundvall
och där inhandlades lite saker och ting
väldigt nöjd med mina inköp
kanske orkar lägga upp en bild sen.
sedan kom Martin hit och vi fylleskjutsa folk.
väldigt lugn intressant lördag !
och söndagen blev bara chill!

Idag, skulle ha varit min första dag på praktiken
men eftersom jag är så ambitiös ( enligt alex )
så har jag fortfarande inte hittat någonstans att vara.
ska väl springa runt som en idiot och leta idag.

ciao !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: