2010-10-07 ? 19:49:50

Why do you even try to fight back, when you know that you're going to loose. it's war time !

Nu är det officielt över
jag lägger ingen tid på dig längre
efter alla ord jag hört
som kommit från dig
bakom min rygg
du förtjänar ingen alls.
du förtjänar inte min tid!

Hej allesammans ! Bra start på inlägget så där
men är så otroligt rosenrasande .
jag förstår inte hur blåögd man kunde vara
att lita på en person som svek alla andra
hur kunde jag inte se att samma sak hände mot mig ?

Anyway, körlektionen imorse gick superb !
klarade 2 moment, känns bra !
sedan hade jag 1 fel från godkänt i fas C
men har inte pluggat än så jag tycker de e bra !
Fick reda på turism provet sen, högsta betyg, ja tack !

så betygsmässigt så har den här dagen, varit riktigt bra !

ciao !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: