2010-09-06 ? 20:49:02

give it a rest, because I couldn't care less

Väldigt oaktiv nu för tiden, men what the hell
har så mycket annat spännande för mig !
Men för tillfället har jag placerat mig ute i Järvsös skogar
arbetar i hönshuset, ett skönt break från skolan o.s.v.
Redan less på skolan, förstår inte
känner mig bara inte alls sugen på att trava dit på mornarna.
Men men jag ska nog klara det här finemang !

Just nu sitter jag och chillar framför tv'n
och väntar på att Gullan ska komma hem och göra mig sällskap (:

Sen vill jag åka och handla kläder igen !
har dock redan spenderat mer än beräknat med Amanda
helt klart värt 1600:-
men vill spendera mera :D

men nu får de vara nog för denna gång
you know where to find me , 0722111153 !

ciao !
Kommentarer
M I M I

järvsö? kommer du från järvsö? :O

2010-09-07 @ 22:07:24
URL: http://mmmimi.blogg.se/
nino hellman

I drygt 2 år:)

2010-09-08 @ 00:17:36
URL: http://ninohellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: