2010-09-30 ? 17:51:25

ingen fest utan hest

ja, då försov man sig som vanligt denna morgon
och jag och Issa hitta inte läraren heller , smartos!
sedan vart de turism och 3e årets första prov
och de känns som att de gick riktigt bra !

For sedan till stan med Issa, Jenny och Mathilda (förarN)
och jag sökte ett nytt efternamn till säfström :D
sen åt jag och issa snuskmycket mat på donken !
sedan for jag och issa till trafikskolan
och sen fick jag följa med på hennes körlektion !
Måste säga att de gick riktigt bra :D!

sedan åkte vi buss hem (:
Lite Issa/Frida dag idag :D

nu sitter jag här med grejer att göra
men ingen motivation  !

ciao

btw, du kommer sätta dig i skiten dumfan!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: