2010-09-14 ? 17:21:05

it's way to big for you, don't you know how to fit ?

Jag tror jag blir alldeles less på mig själv nu
jag försov mig ännu en gång imorse
dock missade jag inte så överdrivet mycket
( har 3 timmar hål på tisdagar )
Sen skulle vi ha svenska men blev i stort sett ingen lektion
eftersom vi hade skolfotografering..
Fotograferingen gick väldigt bra tycker jag
eftersom jag ( enligt smygtitten ) vart otroligt bra !
Så jag hoppas verkligen att de resultat som dyker upp senare i höst
är densamma jag såg nu ! (:

Sen så slutade jag ( men snäll som jag är )
så stannade jag kvar och hjälpte malin & issa i caféterian

och eftersom man alltid får någonting bra tillbaka
(om man gör något bra, skitbarnsligt ja vet )
så fick jag skjuts hem av Jimi, wiho! (:

Now : GG
Later : trafikskoleböcker, NU JÄKLAR !
Kommentarer
M I M I

jag försov mig också idag! haha!

2010-09-14 @ 18:07:26
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: