2010-09-29 ? 19:27:17

nu jäklar vänder vi på situationen

Goddagens gott folk !
varit lite halvskapligt dålig uppdatering.
planterat min röv i skolan
så ni kan ju förstå att det är där man spenderar mest tid.
Var hem i helgen, så efterlängtat att träffa familjen <3
alltid så himla mysigt och humörupphöjare !

För er som inte märkt det så har ja påbörjat mitt körkort
och övningskörningen går galant hittils tycker jag.
Kan nog garanterat säga att jag har mitt körkort i November
märk mina ord !
Skulle vara ganska nödvändigt då vi kanske ska åka upp till Lycksele i Dec
kan ju vara bra att byta förare, då dom förra förarna var så himla seg ;P

Men nu ska ja forsätta med pluggandet,
har ju trotts allt terminens första prov imorn.

wish me luck!

ciao

Btw, om du läser det här
du     är     ingen       vän !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: