2010-09-16 ? 16:11:24

Roligare än så här, blir de inte !

Dagen började ganska segt men det är väl som de flesta dagar ?
blev mycket skratt åt fåniga människor som varit med på Idol genom tiderna.
Men sen spåra det ut totalt på sista lektionen.
"Någon" (nämner inga namn ) skrev hej till mig genom en "chatt"
som den här personen lyckats hacka sig in i datorn och hittat.
Självklart svarar jag hej tillbaka.
Men sen var det "någon" bredvid mig som fick för sig att skicka ett "tja" 18 gånger,
till HELA skolan.
Här snackar vi elever, lärare, administrationen, receptionen
verkligen alla på hela skolan. ( vilket jag inte visste då )
Och det meddelandet går inte att undvika utan de ploppar upp på skärmen.
Så självklart efter ett tag får jag massa meddelanden som jag inte fatta ett skit av.
Sen ville dom att jag skulle logga ut.
Tillslut var jag tvungen att göra de
och kunde inte logga in igen !

Jag har alltså blivit avstäng -.-
p.g.a. "någon" ( nämner självklart inga namn )

Gick sedan till administrationen och förklara vad som hänt
och då säger hon : Ja dom ringde från bygg, och det har varit lärare här och klagat över något ploppat upp .
Jag höll väl på att skämmas ihjäl, men samtidigt har jag bara skrattat åt det nonstop !


Det var min dag i helhet,
herregud, det är allt jag har att säga !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: