2010-09-09 ? 21:35:57

shopaholic in just one week ! Someone gone crazy..

Vad var det jag sa ! Bloggandet skulle ju sätta fart så fort skolan börja.
Har det med att man sitter mer vid datan eller att skolan är så pass tråkigt ?
Anyway
Drog en shoppingrunda med Fredrika idag, väldigt behövligt , or not !

Har börjat blivit "varannan dag"-shopping nu -.-
Men varför klaga, just spending like a girl should !

Efter skolan har jag bara suttit och avnjutit en bacon & broccoli paj
och grubblat över min garderobsröra som tillfälligt förflyttat sig ner till sängen.
Bra där Frida !

Men här kommer lite bilder på veckans inköp
Have it !


Högst Upp : Svart läder armband från Åhlens.
Sedan två trä och ett metall armband från Nelly.se.
Sedan har vi en stickad tröja från Åhlens
två linnen och en halsduk från Gina
de andra två tröjorna är från Nelly.se
Sedan två ringar , båda från Gina tror ja
Sen har jag köpt en jacka på HM
Läder/kedje Halsband från Nelly.se
Sedan ett par tights från Åhlens och paljettlinne från Nelly.se.
Till sist har vi 2 par skor , båda från Knapps i hudik.
Har även en orange klocka från Chlas Olssons.

Säkert glömt något
Hälsningar från en väldigt nöjd dam !


Kommentarer
M I M I

älskar ringarna :O oh em geee!

2010-09-11 @ 01:04:35
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: