2010-09-21 ? 21:15:31

titta dig i spegeln och ta en titt på personen som stirrar tillbaka. Fundera sedan om du gillar hur den personen blivit

Godkväll mitt herrskap .
Veckan har startat och det med ett skott .
hade körlektion på måndag morgon, vilket gick kanon!
resten av dagen hände inte så mycket, mycket prat bara med trevliga kvinntimmer ;)
tisdagen spenderades för det mesta i cafeterian med Lisa och Issa (:
men sedan begav jag mig mot körskolan för min andra körlektion
och vilka framsteg jag gör , om jag får säga det själv !
kommer nog få kläm på det förr eller senare
men måste nog lägga mer energi på teorin !

Imorn blir de en ganska kort dag
ska ner på trafikskolan och göra tester
och på torsdag är de riskettan som gäller!


Puss på helgen!

ciao!
Kommentarer
M I M I

uschh måste börja övningsköra igen jag också... var ett tag sen haha :P

2010-09-22 @ 17:11:53
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: