2010-09-22 ? 18:23:22

tröstäta gör inget bättre, men gör fan inte bantning heller !

skoldagen har varit otroligt segt och inne i krigszonen
förstår egentligen inte hur allting går till
vad har vi gjort dig ? Vem är du ?
du har snart inget kvar, förutom din ytlighet

anyway, efter skolan åkte jag och Sofie ner på stan
och får ja säga det själv är de alltid lika trevligt! :D
vi for till Jambo och fika, snacka lite som trevliga kvinntimmer gör (:
For sedan till bussen och sofie till tåget, tack för stunden !

Nu sitter jag bara hemma, har varit duktig och vikt tvätt
och diskat och damsugit så det ska vara fint när jag får fin besök imorn !
Självaste Amanda Engberg kommer hit
ska hjälpa mig å plugga till körkortet och vise versa
sen blir de afrodance, spännande :D!

ciao !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: