2010-09-15 ? 19:01:17

utan dig mamma, hade jag inte klarat något !

Nu är Frida taggad till tusen och vet inte vart hon ska göra av energin.
dagen i sig började ganska segt, stog i cafeterian hela dagen.
Men det gick bra, mycket skratt och idioter !
Efter det följde Fredrika med mig ner på trafikskolan
och nu gott folk, har jag tagit steget !
Köpte 12 körlektioner, 20 distanstest, test på skolan
och även nya körkortsböker, 2010s utgåva ( inte 05 )
Har även bokat in mig på en teorikurs ( som var gratis för mig )
kan ju aldrig få för mycket hjälp !

Efter det var jag så glad att jag äntligen tagit tag i det hela
så vi firade på Jambo med toast, kaffedrick och cheescake !
Så himla mumsigt, tackar fredrika för sällskapet !

Nä , nu inväntar vi körkortstillståndet
tar ett djupt andetag
och pluggar ;)

ciao !

min superbraiga trafikskola! (:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: