2010-09-12 ? 15:50:24

you can stop looking for you dignity , you might found it in the lost and found box.

Helgen beger sig mot sitt slut och snart sitter man framför bänken igen.
jag vet inte vad som hänt men under sommarlovet har jag sett fram emot skolan
men nu när vi sitter där, gäspar och trycker in ny kunskap i hjärnan
så känner jag att jag absolut inte är taggad, skulle vilja vara ledig jämt.
Men det är bara kämpa på för snart så är det över iaf.

Helgen spenderades i Hudik i fredags, med trevligt folk och utgång !
Lördagen spenderades hemma hela dagen, riktigt skönt !
Iaf om man har jobbat alla andra helger, så kan ja lova att de var underbart att bara vara hemma.
Fick lite sällskap under dagen av Emelie, vi måste ju få prata av oss lite !
Senare på kvällen kom Amanda , Emil och Jimi hit
Inte för någon längre stund, men det är ju trevligt när man får besök (:

Idag blev de inte mycket gjort, bara degat !

Nu tänkte jag fortsätta med det, ciao !
Kommentarer
M I M I

jag vet inte vad som har hänt med mig, men jag tycker att skolan är asrolig :D:D

2010-09-12 @ 23:49:50
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: