2011-01-02 ? 22:47:29

du kan inte ta dig an havet före sjön

det hände även idag . syftar på tidigare inlägg !
den där söndags impulsiviteten jag talade om tidigare .
jag bestämde mig . fångade dagen . eller två tjejer egentligen .
drog nämligen med mig Malin & Simone till Sundsvall .
och tänka sig vad man kan plocka på sig när man är där .
Malin hittade en Herbert och en Snuff .
jag . jo . jag gick bara därifrån med ett kvitto .
dom ville tydligen påminna mig om att jag handlat .
för 986:- . jo tackar för de !
Och här kommer listan :
5 vita lakan
1 svarta sängkläder
3 nya kuddar
6 ölglas
12 shotglas
16 tavelramar ( trodde de va 8 . men de va dubbla tydligen )
1 pack bestick
1 värmeljus grej
1 tvättkorg
1 dörrmatta
1 ny icke öppenbar sparbössa
2 lösnaglar
1 stor förvaringskorg

tror det var allt !
tack för en toppendag mina damer !

ciao !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: