2011-01-01 ? 14:16:40

god fortsättning o.s.v.

ja då var ännu ett år förbi
måste bara säga de att nyår är inte min grej
har inte haft ett kul nyår sen jag gick i typ 9an
efter de har de fan bara varit skit varenda år .

de vart alltså inte som jag ville
så jag kan med stor säkerhet
faktiskt påstå att jag tar tillbaka de jag skrev i tidigare inlägg .
för de här va inte ok .

och för att klaga lite extra så har jag tappat bort min telefon .
eller tappat bort och tappat bort , den är borta iaf .
nu när jag varit så duktig å inte köpt nå ny telefon
utan varit nöjd med dom två jag har
nä då ska båda paja och försvinna dagarna inpå varandra.

crap

måste därför leta nya telefon och förmodligen nytt nummer
men det får vi se , kanske får mitt gamla också (:

ciao !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: