2011-01-02 ? 11:28:49

i won't give you the possibilities to break my heart again.

söndagmorgon . evighetens nationaldag .
oavsett om man är bakis . eller nykter .
så är söndagar alltid segast .
ingen orkar hitta på något .
jag orkar inte hitta på något .
det är såna här dagar impulsiviteten stiger in .
man får lust att göra saker .
saker man annars inte skulle göra .
som just nu . tänk : stockholm !
varför inte vara spontan och bara åka dit ?
men något sätter ju sin fot ivägen .*
och mina ideer snubblar .

Men senare i veckan ska jag dra min röv hemåt
hur bra känns inte det ?
att vara hemma två gånger på lovet !
även att jag får åka bil ner . azum !

nyår bestod av middag med damerna .
fest @ magnus . spendering av pengar .
pussar . skratt . tårar . och en borttappad mobil .
så fick pallra mig till ljusdal och köpa en ny igår .
innebar även nytt nummer för min del .
0730530271 . inte lika enkelt som mitt gamla .

nu var 2011 första blogginlägg avklarat .
in and out .
ciao !
Kommentarer
My Wallin

Vad gör du med alla dina mobiler egentligen? Du måste snart söka hjälp för alla dina mobiler x)I miss you <3

2011-01-02 @ 18:36:44
URL: http://myywa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: